Make reservation? 0900-7771117 (lokaal tarief)
Bezoek website

Hotel New York

Ooit Holland Amerika Lijn en onderdeel van haar rijke en, ruim 140 jaar lange, geschiedenis. Op eigen wijze probeert Hotel New York de stijl van het reizen van toen te verwezenlijken. Deze boodschap zie je terug in de kamers, de vergaderzalen en de openbare ruimtes. Dé uitstraling die past bij een hotel in het voormalig hoofdkantoor van de Holland Amerika Lijn!

De 72 hotelkamers, waaronder twee torenkamers, een loft met dakterras en enkele directievertrekken, zijn ruim en hoog en hebben doorgaans uitzicht over het water. De koks van Hotel New York zorgen graag voor een goedgevulde maag: van ontbijt tot borrelhap, van afternoon tea tot buffet en van diner tot brunch. Voor ieder wat wils.

Alle 7 vergaderzalen beschikken over daglicht en het is mogelijk om apparatuur te huren ter ondersteuning van je bijeenkomst. Je kunt in Hotel New York kosteloos gebruik maken van draadloos internet. Op deze romantische locatie met prachtig uitzicht over het water kun je ook in het huwelijksbootje stappen. Jullie dag kan geheel naar jullie wensen worden ingevuld!

Bekijk Hotel New York

lees meer>
volgorde: Datum Beoordeling

1215 beoordelingen

Heer/mevrouw van Driel
family
30 October 2017
8
Goed
Jammer bij receptie, rekening klaarmaken en voor 2 personen ontbijt in rekening brengen. Niet vragen met hoeveel personen bent u. Bij inchecken aangegeven dat ik alleen gebruik maak van de kamer. Na betaling constateerde ik dit. Gemeld bij receptie, sorry, direct rekening aangepast, een ontbijt minder in rekening gebracht. Thuis gekomen zie ik dat de gemeentelijke belastingen ook voor 2 personen in rekening is gebracht. Foutje of onoplettendheid bij de dame van de receptie. Gaarne jullie reactie.
Opmerking van de manager:
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over uw verblijf. Nogmaals onze excuses voor het misverstand betreft de rekening van het ontbijt. In Rotterdam worden de logiesbelasting niet per persoon berekend maar als percentage van de kamerprijzen, hopelijk verklaart dit uw vraag hierover.

Met vriendelijke groet,

Mark van der Meulen
Hotel New York
Heer/mevrouw Kamphuis
family
30 October 2017
10
Uitstekend
Zeer hartelijke en feestelijke ontvangst! We hadden deze overnachting en ontbijt van onze kinderen gekregen ter gelegenheid van onze 65ste verjaardag. We werden bij aankomst gefeliciteerd en op de kamer was ons bed versierd met gekleurde zuurtjes en lag een kaart met een felicitatie. We voelden ons echt jarig. Bij het ontbijtbuffet was de ontvangst en de guidence uitstekend, we hebben heerlijk gegeten.
Heer Maanen
friends
27 October 2017
10
Uitstekend
Heer Moes
business
24 October 2017
8
Goed
Hotel New York is voor mij een erg fijn en huiselijk hotel in de omgeving van mijn belangrijkste opdrachtgevers. Daarom kom ik er sinds maart 2004, vrijwel wekelijks. Zonder de authentieke sfeer en het zorgzame personeel had ik dat niet zo lang volgehouden. Top! Allemaal bedankt voor een jarenlang fijn verblijf. Hopelijk duurt het nog jaren.
Heer Strolenberg
couples
17 October 2017
10
Uitstekend
Heer Grievink
couples
13 October 2017
8
Goed
Heer/mevrouw Tricot
couples
12 September 2017
10
Uitstekend
Heer/mevrouw Spillekom
friends
4 September 2017
10
Uitstekend
Geweldig hotel, zeer vriendelijke mensen, hotelkamer was erg mooi en schoon, zeker een aanrader, we komen hier zeker nog wel eens terug
Heer Lubbers
friends
12 June 2017
10
Uitstekend
Wij verblijven altijd in hotel New York als we in Rotterdam zijn. Ik vind het geweldig hotel, medewerkers zijn altijd vriendelijk en locatie is gewoon top. Aan alles is gedacht en niets is te veel gevraagd. Toch zijn 2 dingen die mij opvielen deze keer. Er zijn geen lage kussens in de kamer. Ik ben zelf heel klein en een heel dik kussen ligt niet lekker. Wakker worden met nekpijn is niet leuk. Daarnaast vind ik het ontbijt onder de maat. De yoghurt was zuur en de cappuccino niet te drinken. Langer wachttijden voor de automaten, die ineen stuk door niet functioneerden. Met vriendelijke groet, Nina Lubbers
Heer Langerhuizen
couples
12 June 2017
10
Uitstekend
Wij hadden de kamer waar de voormalige directie van de Holland-Amerika lijn in zat. Het kon niet beter. Perfect.
Heer Jansen
family
8 June 2017
8
Goed
Heer/mevrouw Holtgrefe
family
5 June 2017
10
Uitstekend
Heer/mevrouw Dijs
couples
1 June 2017
8
Goed
Onze waterkantkamer aan de stadzijde was uitstekend.
Heer van Oosterhout
friends
1 June 2017
10
Uitstekend
Wij zijn onder rare omstandigheden in uw hotel terecht gekomen. Ik had als verrassing voor mijn man die al jaren in uw hotel wilde logeren een boeking gedaan. Dacht een deal gesloten te hebben. Begon bij Trivago. Kwam ineens uit op Booking.com. Was helemaal geen deal en verwarring rond de naam. Ik heet Gerry Melis - van Oosterhout en mijn man Niek Melis. Jullie konden ons niet vinden door die stomme Booking.com. Maar gelukkig is het goed gekomen en zijn wij meer dan tevreden over het hotel. Prima personeel, super service aan alle kanten. Standaard kamer was al een hele belevenis. We hopen ooit terug te kunnen komen.
Heer Korving
couples
1 June 2017
10
Uitstekend
Vriendelijke ontvangst, een mooie, grote kamer met fantastisch uitzicht. \'s-Avonds in het restaurant in de kelder gegeten. Heerlijke gerechten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Heer Everaarts
couples
1 June 2017
8
Goed
Heer/mevrouw Pelgrim
couples
1 June 2017
10
Uitstekend
zeer vriendelijk en attent personeel. Mooie kamer en een uitgebreid bruits ontbijt.
Heer/mevrouw van der Zee-Visser
couples
1 June 2017
10
Uitstekend
Heel goed en leuk hotel in bijzondere gebouw op geweldige locatie. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers en bij mooi weer geweldig terras.
Heer Hol
couples
1 June 2017
10
Uitstekend
Heer Schut
couples
17 May 2017
8
Goed
Hotel is hartstikke goed. Rustige kamers, schoon, goede service en lekker ontbijt. Enige minpuntje is de douche: niet goed verlucht. En het restaurant: wij hebben hier over de loop van jaren regelmatig gegeten en het blijft tegenvallen. Spijtig!
Opmerking van de manager:
Geachte heer Schut,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw ervaring met Hotel New York. Alleen wanneer onze gasten deze moeite nemen kunnen wij onze service en kwaliteit verbeteren.

Natuurlijk is het spijtig te lezen dat u een bezoek aan ons restaurant vindt tegenvallen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

In het grote restaurant van HNY hebben wij een zeer brede kaart en proberen wij naar ieders smaak te koken. Wellicht kan ik u verleiden om bij een volgende gelegenheid ons restaurant in het souterrain te proberen, NY Basement! Dit restaurant is geopend sinds november 2015 en is intiemer en exclusiever en qua keuken ook op een hoger niveau dan het restaurant van HNY.

Uiteraard onze excuses dat het bezoek niet volledig naar wens is geweest. We hopen u echter een volgende keer nogmaals te mogen begroeten als onze gast.

Met hartelijke groet,

Roel Dusseldorp | General Manager Hotel New York
resultaten 1 - 20 van 1215 volgende >