Make reservation? 0900-7771117 (lokaal tarief)
Bezoek website

ss Rotterdam

Het ss Rotterdam is het grootste passagiersschip ooit gebouwd in Nederland. Voormalige vlaggenschip van de Holland-Amerika Lijn, nu permanent in de Rotterdamse haven en als 15de parel toegevoegd aan WestCord Hotels.

Met 254 hotelkamers is het hotel een van de grootste van Rotterdam. De hotelkamers hebben de luxe van nu en het cruisegevoel van vroeger. Compleet in jaren 50 sfeer kun je hier genieten van de weelde van weleer in een hedendaags jasje. Uiteraard zijn er kamers voor het hele gezin, maar ook voor een romantisch weekendje weg voor twee.

De twee restaurants aan boord hebben beiden hun eigen stijl. In het Lido wordt elke ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd en kun je de hele dag terecht voor koffie/thee, lunch en diner. Dineren in stijl kan in de Club Room, ook wel de huiskamer van het schip genoemd.

Vanaf het grote terras op het achterdek kun je genieten van de skyline van Rotterdam. Geniet van een cocktail in de bar of ontdek het schip met een tour en laat je meeslepen door de verhalen van de vrijwilligers, veelal oud opvarenden.

Uitgebreid vergaderen kan in een van de vele zalen aan boord. Een inspirerende omgeving maakt van je zakelijke arrangement een unieke beleving. Niet alleen voor de grote groepen kun je aan boord terecht, ook zijn er voorzieningen voor de individuele zakelijke reiziger. In het gehele hotel kun je gebruik maken van gratis internet.

Het ss Rotterdam, the start of new memories!

Bekijk het ss Rotterdam

lees meer>
volgorde: Datum Beoordeling

2849 beoordelingen

Heer/mevrouw Ouwens
couples
20 November 2017
10
Uitstekend
Mooie grote kamer en bed, heerlijk gegeten, goede verzorging en gezelligheid, zeer gastvrij en klantvriendelijk
Mr. Lievens
business
20 November 2017
10
Uitstekend
Ruime kamers, voldoende keuze bij ontbijt, unieke sfeer.
Mr./mrs. Bruwiers
alone
20 November 2017
10
Uitstekend
Heeft een "Love Boat" gehalte wat ik zeker kon smaken, pure nostalgie en met prima accommodaties. Eeen aanrader voor de meerwaarde zoeker.
Heer Jansen
couples
20 November 2017
2
Slecht
Hele slecht bediening en het eten was erg triest, spareribs te lang door gebakken en duurde allemaal erg lang! We waren hier samen met mijn partner om een leuke avond en nacht te hebben maar helaas het avondmaal was echt bagger en dit is nog maar slecht uitgedrukt.
Heer/mevrouw Wolff
couples
20 November 2017
6
Gemiddeld
Ik vond, allereerst de service, de vriendelijkheid van het personeel echt fantastisch! Ook de entourage, de mooie boot is heel speciaal. Dat gezegd hebbende; De redenen waarom ik het hotel toch niet aan zou raden aan vrienden : - prijs niet in verhouding met look&feel van de kamer, ( de 5004) - langs particuliere werkplekken naar je kamer moeten lopen, breekt het vakantie-gevoel, meer een kantoor-gevoel - het ontbijt was massaal, je zou de hotelgasten wellicht kunnen scheiden van de daggasten?Wij vierden ons 1-jarig huwelijk, en wilden graag een tafel voor 2, dat lukte, maar zodra wij terugkwamen met onze bordjes eten waren er alweer andere mensen neergezet! Hadden we de tafel moeten bewaken? Waarschijnlijk wel;)We hebben toen maar aangeschoven aan een grote gezamelijke tafel, dat vond ik toch jammer. Wel ook hier, bij het ontbijt, heel vriendelijke service, maar helaas weinig overzicht. Al met al, hebben we wel een mooi verblijf gehad hoor, maar wellicht hebben jullie iets aan deze ervaring. Vriendelijke groeten, Marcella Wolff
Heer de Kok
couples
20 November 2017
10
Uitstekend
Prima locatie gasten krijgen veel aandacht goede service
Heer Loomans
friends
20 November 2017
8
Goed
Heer/mevrouw van Steenberge
business
20 November 2017
8
Goed
Heer/mevrouw do Rosario
couples
20 November 2017
10
Uitstekend
Mooi, schoon, personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Heer Vermeulen
family
20 November 2017
8
Goed
Ss Rotterdam heeft sfeer, zeer vriendelijk personeel en ruime kamers.
Heer Bunskoek
business
12 November 2017
8
Goed
Goed Hotel, alleen jammer dat je 's avonds niet een kleine snack kunt bestellen aan de bar.
Mr. Payten
alone
12 November 2017
8
Goed
The hotel itself is very comfortable and unusual and made a pleasant change to the standard hotels around. However negative points in our business booking experience were: Very poor booking arrangements, the website details do not match those given to us when booking over the phone. Even though the phone number is offered on the online booking page as an alternative method. Our bookings were all incorrect including the names and prices. We were also requested to pay in advance despite the booking we requested was the flexi one. We eventually cancelled the direct bookings and booked online. On arrival we gave C/C details. On leaving the C/C was debited twice, the holding amount plus an extra amount, and also the final bill total. The first one stays for a week before being dropped. The restaurant was ok, food was good, Steak Tartare especially. The Fish stew was tasty but was actually a sauce poured over fish chunks. There was a limited choice of wine by the glass. On paying there was huge disruption when we asked for separate bills. This caused much delay and initial refusal to do so. The bar was fine but was a tad disorganised and at time the staff were limited and not able to serve in order. This is perhaps because the bar is a complete square shape and not all is seen by bar staff. The rooms without portholes are slightly oppressive but clean and comfortable. A word of warning about some of the rooms being noisy. My room, 2085 was very noisy from about 6 am onwards from chairs being scraped on hard floors above. This was really annoying and apparently according to service staff is under the restaurant and was breakfast being prepared and then served. My safe didn\\\\\\\'t work as instructed and I complained to the receptionist in person. Later I was told that it had been fixed. It hadn\\\\\\\'t been fixed and was still unusable. The following morning up early due to the noise I requested a service visit to check the safe. I was told that it hadn\\\\\\\'t been fixed but that the instructions were missing and that it was impossible to use without them. It should have been rectified the first time.I agree perhaps a shuttle could have been useful, even if in conjunction with other hotels or at a small fee. The plus points were that the staff were very good, polite and accommodating. This includes the doorman, bar staff, most of the restaurant staff and the receptionists. I would stay again despite the small problems. Finally the form that we were sent to submit a review was only in Dutch and difficult to navigate......
Herr/Frau Hristova
family
12 November 2017
10
Uitstekend
Heer/mevrouw Thorn Leeson
business
12 November 2017
6
Gemiddeld
Heer Smits
friends
7 November 2017
10
Uitstekend
Prima ontvangst, goeie kamer, ruim, eten uitstekend
Heer Bejenaru
couples
6 November 2017
8
Goed
Experience 4 out of 5 just because of the heating system which was not working with 7 degrees outside.
Heer/mevrouw van de Veire
family
6 November 2017
10
Uitstekend
De rondgang "uitwaaien en zwaaien" met de fantastische gids was subliem!
Heer de Bont
business
6 November 2017
10
Uitstekend
Dit is de absolute top. Kom er jaarlijks meerdere keren op zakenreis in Rotterdam. Mooie en ruime kamers. Overal zeer netjes. Ontbijt is een echte aanrader. Een topteam!
Heer/mevrouw Schroijen
family
6 November 2017
8
Goed
Mr. Fedeler
family
6 November 2017
10
Uitstekend
resultaten 1 - 20 van 2849 volgende >